nathalii

Do not speak as loud as my heart.

Matte prov idag, har faktiskt ingen aning hur det gick jag, bara körde på men gjorde i alla fall alla frågorna. Annars lungt idag, Michaela kom tillbaka till skolan efter att ha tagit bort sin tandställning, det var lite annorlunda att se henne utan den nu när man blivit van men det var fint !
Imorn ska vi nior ner till nynäs gymnasium och kolla på lite programm och sånt, har fortfarande ingen aning vart jag ska gå, Nackademin?Nynäs? ska kolla Kunskapsskolan också. Men det är minde än en månad kvar ! känner mig lite stressad faktiskt. Men nu ska jag göra i ordning lite te och kolla klart på en av mina favorit filmer The notebook
Har ni inte sett den så gör det. Älskar den !



 Vilken är eran favorit film ?



2009-01-21 @ 22:47:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

Okej, jag har tre favoritfilmer, och alla är romatiska som bara den!(A)



Etta på listan - TWILIGTH! Jag kan inte ge mig, fy bubblan vad bra den är (och böckerna är bättre)



2 - PS I love you.



3 - The notebook



:D

2009-01-22 @ 16:53:53
URL: http://hellosophy.blogg.se/
Postat av: Vanadesse

Ja björn är underbar :D



jag vet inte riktigt vilken som ärmin favoritfilm. jag gillar Ringen-triologin. Men jag kan inte välja eller komma på^^

2009-01-22 @ 18:38:36
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: olivia

TWILIGHT! :d<333333

2009-01-22 @ 19:37:46
Postat av: Cassandra

Några av mina är The hills have eyes, den första. The notebook ofc, sen Twilight som många andra. Sistnämnda är helt klart favoriten!

2009-01-25 @ 16:11:07
URL: http://onebrokensoul.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0