nathalii

Dreaming of something in the distance

Måndag idag och början på en helt ny vecka, känns som jag precis kommit hem efter en vecka i skolan. okej dag idag  som vanligt och matteprovet blev framflyttat till på onsdag (tur eftersom jag knappt kunde något). Skulle solat efter skolan men hade ingen lust, Någon annan än jag som blir deprimerad av det här skitvädret ? bara slask och kallt. Längtar så till sommaren ! Sol och bad, försöka samla pengar så jag och oliva kommer utomlands någon gång ! haha
Ni då, något planerat för i sommar ?
2009-01-19 @ 18:25:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: susz

neej, ja har inte planerat nånting förutom att jag ska åka till egypten! =)

2009-01-19 @ 18:49:33
URL: http://susz.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja men eller hur! älskar eminem!

Men du, du råkar inte ha ett förslag på vad jag ska skriva om på svenskan, ska skriva en sida ungefär om vad som helst, och fantasin är lika med noll!

:)

2009-01-21 @ 18:52:32
URL: http://rodhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0