nathalii

I love weekends

Månad igen, ny vecka. Helgen var kul men har inte hunnit skrivs något om den. I fredags hade susanna,madde mickis och sofie en litet party för mig eftersom jag fyllde år förra helgen. När jag kom dit hade de dukat upp tacos med champangeglas och en planch där det stod Grattis Nathalie sweet sixteen, Jättfint ! Älskar er brudar. Ska lägga upp lite bilder från det så fort sofie den latisen, kan skicka dom till mig.

Lördagen spenderades i sunnerbyhallen då vårt lag plus nynäshman stod i Cafeterian när småungarna hade cup.
Stod i Cafeterian typ tre timmar lr ngt ?mest med Anna,sofie,sandra och Sara . Hahah de gick väl sådär, Sofie råkade göra så att kaffet kokade över och lite andra små saker hände men de var kul.
Hanna var domare också,as bra !

nu blir det plugg resten av kvällen ! So och engelska.  Vad gör ni ikväll ?


                

vi delade ut medaljer.                     we're bringing sexy backs ! haha, jag och 
                                                            Anna i cafeterian.        
2009-01-26 @ 18:03:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hernis

hah , du gjorde bra insatts du också pucko :) <3

2009-01-27 @ 15:59:39
URL: http://hernvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0