nathalii

They call me 'Hell'.They call me 'Stacey'.They call me 'her' That's not my name,That's not my name

Sovmorgon idag, fast fick bara sova tp en halvtimme länge. Sen åkte vi ner till nynäshamns gymnasium. Kollade lite på Samhälle och estet (men bara för jag inte hade något som andra val) Har fortfarande inte bestämt mig, men om jag skulle gå Samhälle i nynäshman har ju i alla fall Viktoria som kanske ska gå där. Vi skulle vara tillbaka i skolan innan spanskan men jag,Madeleine,Sofie och Susanna rååkade missa den bussen, Så vi gick och köpte lite glass munkar och Cola såklart, sen tog vi bussen till skolan och sjöng :jag e så het, med Björn rosenström. hahah
Ska ta och ringa sofie som e på öppethus på snobbskolan: Viktor rydberg. Hahah


Tjockisarna på bussen, susz koncentrarar sig på sin munk hahah
 
2009-01-22 @ 18:43:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha, det avr nice. både svullartime och snobbskolan!XD

2009-01-26 @ 17:27:28
URL: http://hellosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0