nathalii

super 9A ?

Måste berätta en sak som hände nyss. Hade ätit och skulle ner till mitt rum för att plugga. Jag tar datan och ska precis sätta min ner när jag ser en skit stor Spindel på väggen framför mig. Jag kastar mig bort från sängen och skriker på min brorsa. I vanliga fall hade jag tagit bort den men den här var verkligen enorm. Han kommer ner och kollar fattar ingenting. Jag pekar på väggen och sen står vi båda där och skriker. (jag och min brorsa är ganska speciella)
Efter en stund får vi i alla fall ner spindeln i ett glas och kastar ut glaset genom fönstret. haha har fortfarande inte vågat gått ner i mitt rum.



Skola idag och första timmen No prov, Gick skit dåligt, No är det värsta jag vet.
Sedan var det rätt lugnt, Kallt och höll på halka nästan varje gång vi var utanför skolan. Nu ska jag skriva klart en Åsikts text och en tidnings artikel om Ensamhet. Men måste skynda mig för snart kommer pappa hem med pizza ;) !


Sofie på svenskan. Hela klassen

2009-02-12 @ 19:57:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskade lillasyster vart är du jag har gossip to tell you, ring storasyster sen,

2009-02-13 @ 18:36:23
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: Sofie

HAHAHA! Det var häärligt att slippa era fula trynen för en gångs skull :D Jag blev färdig med min text om Grupptryck idag, hur går det för dig? Behöver du hjälp?

2009-02-14 @ 19:53:44
URL: http://hellosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0