nathalii

Summer breeze

Kom precis hem från träningen, Är helt död! Vi hade bara en timmes träning idag och istället för fotboll hade vi tp Friskis och svettis, Hahah. Men det var kul faktiskt. Imorn är det Svenska nationella igen men den här gången ska vi sitta tre timmar.  as jobbigt. Men vi har köpt hem lite choklad,festis och frukt så man inte blir hungrig mitt i allt.
men är nervööös ! Tänk om jag får skrivkramp eller inte kommer på något att skriva om ?
Någon mer än jag som är nervös ? haha

vill ha ny bikini, hittade några snygga på hm

.                  

2009-02-04 @ 22:43:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: graniiss

har du ens någon bikini natha? XD

2009-02-05 @ 19:06:02
Postat av: Nathalie

hahah en överdel har jag XD

2009-02-05 @ 19:08:53
URL: http://nathalii.blogg.se/
Postat av: Jessica

Älsklings syster du behöver ingen egen storasyster har så du får låna hur många du vill ;)

2009-02-05 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0