nathalii

We fight, we break up. we kiss,we make up

Hoppade över träningen idag och hälsade på jessica. Hon skulle få komma hem imorn istället.
Men I alla fall, imorn är det måndag och en dag närmre sommaren ! haha
Den här veckan ska vi har vårat första nationella prov ! Provet är i Svenska,känns sådär. Det jag känner mig säkrast på är nog engelskan faktiskt eller kanske matten.  Får se hur det går !.



Gjorde precis ett test, vem jag var mest lik av skådespelarna i Gossip girl. Jag vart Serena. Så här stod det:

Du är mest lik Serena!


Du är en snäll och social person med stor omtanke för dina medmänniskor. Folk har ofta förutfattade meningar om dig pga. av din lyxiga livsstil, men egentligen så spelar pengar mindre roll för dig. Du är också väldigt populär, men det har aldrig varit något som du har eftersträvat. Du kan kallas en stor romantiker på jakt efter den stora kärleken!

Haha stämmer inte in på mej tror jag, eller låter det som mig ?

2009-02-01 @ 18:46:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MALIN

SVAR: Haha åhå! ;)

det skulle iof inte jag banga på heller ;)

2009-02-01 @ 19:37:52
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0