nathalii

I taket lyser stjärnorna

Igår var jag med Hanna,Ninja,Olivia och Anton.
Vi valde att se den nya filmen I taket lyser stjärnorna.
Ollan var sur för att alla pratade,.
Anton förstörde ocg garvade åt det sorliga. Och Ninja och Hanna grät,Hahaha
Filmen var bra men de var mycket som var med i boken och inte i filmen.
 tycker nästan boken var bättre.
Sedan tog vi tåget hem, vi berättade massa roliga saker som hänt oss och skrattade nästan hela vägen hem.

Sedan  en stund efter vi kommit hem kom Jossan och vi såg en film,.
Vi såg Sorority boys,as rolig film som jossan grät till? haha
Sov över hos Olivia, och kom precis hem. Om en timme eller så ska vi på Middag hos farmor och farfar,
Sen kanske jag ska träffa lilla suszi som jag inte har träffat på hela veckan.




Min och Olivias frukost, Kall Smoothie med Banan,blåbär och Jordgubb!

2009-02-07 @ 15:52:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hernis

haha , fan va kul kväll de blev :D <3

2009-02-07 @ 16:07:55
URL: http://hernvall.blogg.se/
Postat av: SURAAA OLIVIA HAHHAHA

¨VADÅ JAG VAR SUR ?

hhahaha, du som inte fatttade NÅGONTING av filmen o ba " vad är det för något?" " vad gör dom?" " vart ska dom" och massa andra onödiga frågor :O:O<2

2009-02-08 @ 17:21:30
Postat av: josefine

men det va sorglig där :o

2009-02-09 @ 17:49:31
URL: http://josefajnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0